وزیر آموزش و پرورش: ۸۰ درصد کتب درسی سال تحصیلی آینده به چاپ رسیده است


تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تکرار نشدن مشکل کمبود کتب…


  • آیت‌الله رئیسی: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است


    آیت‌الله رئیسی: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است


    تهران- ایرنا- رئیس جمهور در پیامی تاکید کرد: امروز راهپیمایی اربعین…


  • از پیگیری‌های نماینده ویژه تا رسیدن آب هیرمند به سیستان؛ چه نکاتی را در این باره باید بدانیم

    تهران- ایرنا- ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد: واژگان و کلامِ خبرنگاران و روایتگرانِ زینبی می‌تواند ندای حق و حقیقت را به گوش جهانیان برساند و بر لوح تاریخ ثبت و ضبط کند.


    به گزارش حوزه امنیتی دفاعی ایرنا، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار در پیامی عنوان کرد: ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، یادآور اراده عظیم پیام رسانی مردان و زنانی است که در خط مقدم دفاع از مرزهای فکری و فرهنگی بر مدار حق و مبتنی بر واقعیت و حقیقت قلم می‌زنند و با گزارشگری واقع‌بینانه، صادقانه و شفاف مسیر حق را بر آیندگان روشن می‌کنند.


    این پیام افزود: ۱۷ مرداد به یاد شهید محمود صارمی «روز خبرنگار» نامگذاری شده است. شهدای عرصه رسانه و بزرگان این عرصه فراوانند و هر یک چراغ راه خبرنگاران آزاده این مرز و بوم بوده، هستند و خواهند بود. در این میان اما حضرت زینب‌(س)، الگویی بی‌مانند برای حق‌گویی در مقابل ظلم و جور و شقاوت محسوب می‌شوند.


    ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: کلام فصیح و روایت دقیق و شیوای شیرزن کربلا بود که پیام قیام سیدالشهدا را از سرزمین کربلا به جهان رساند و ندای مظلومیت حسین (ع) و یاران با وفایشان را جاودانه ساخت و شقاوت اشقیای باطل را برملا کرد.


    این پیام خاطرنشان کرد: امروز که جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در مصافی نابرابر با استکبار جهانی به عنوان کشوری آزاده و مستقل، الگوی آزادگان جهان محسوب می‌شود، واژگان و کلامِ خبرنگاران و روایتگرانِ زینبی می‌تواند ندای حق و حقیقت را به گوش جهانیان برساند و بر لوح تاریخ ثبت و ضبط کند.


    ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که امسال همزمانی روز شهادت آن امام معصوم با روز خبرنگار، معنویت خاصی به این روزبخشیده است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از جمله خبرنگاران شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در مسیر اطلاع‌رسانی اقتدار و توانمندی‌های دفاعی ارتش به شهادت رسیدند، روز خبرنگار را گرامی داشته و با تقدیر از زحمات و خدمات اصحاب رسانه، برای اهالی عرصه قلم و خبر، آرزوی سربلندی و موفقیت در امر خطیر اطلاع‌رسانی دارد.



  • You might also enjoy:

    Leave A Comment

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *