بلیط لحظه آخری کیش مناسب ترین قیمت برای سفرهای لحظه آخری است. اگر بار سفرتان را بسته اید و آماده سفر هستی کافیه از فلای تودی خرید آنلاین بلیط لحظه آخری خودتون را انجام بدید.


از واژه لحظه آخری می‌توانید حدس بزنید که اشاره به آخرین قیمت بلیط در لحظات آخر پرواز دارد. اما شاید این سوال پیش بیاید که چرا قیمت بلیط‌های لحظه آخری غالبا ارزان تر از قیمت معمول بلیط هواپیما هستند. در واقع، آژانس‌های هواپیمایی در زمان‌های معینی از سال اقدام به چارتر کردن صندلی‌ها می‌ کنند. چارتر کننده صندلی‌های هواپیمایی به مقصد خاص مثلا کیش را اجاره یا می‌خرد و می‌تواند در قیمت بلیط‌ها تغییر ایجاد کند. اگر صندلی‌هایی که چارتر کننده پیش خرید کرده است به فروش نرسد، او می‌تواند بلیط هواپیمای مورد نظر را با قیمت کمتری به فروش برساند تا ضرر نکند. غالبا تخفیف‌های ۱۰ الی ۵۰ درصدی بر روی بلیط‌های هواپیما لحظه آخری گذاشته می‌شود و برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.


بلیط لحظه آخری کیش


یکی از ویژگی‌های مهم دیگر این نوع بلیط‌ها، ‌ آماده به سفر بودن است. چمدان هایتان باید بسته شده باشد و هر لحظه که بلیط مورد نظر خود را دریافت کردید، راهی فرودگاه شوید.


قید بلیط های لحظه آخری در روزها و ماه‌های پر سفر را بزنید. برای اینکه بلیط هایی با قیمت مناسب پیدا کنید، می‌توانید در فصل های کم سفر و مناطقی که آب و هوایی همسو با فصل دارند، ‌ استفاده کنید. به طور مثال سفر کردن به کیش در فصل گرم سال بسیار کم هزینه‌تر خواهد بود.


از استرداد در بلیط های لحظه آخری خبری نیست. اگر بلیط هواپیمای خود را لغو کنید، چارتر کننده هزینه بلیط را پرداخت نخواهد کرد. اگر بلیط های لحظه آخری خریده‌اید ازخرید خود اطمینال حاصل کنید. البته در بلیط های سیستمی امکان استرداد هزینه وجود دارد.


مشخصات خود را درست وارد کنید. غالبا امکان تغییر اطلاعات در بلیط‌های هواپیما به سختی صورت می‌گیرد. مسافران در صورتی که نام و مشخصات خود را درست وارد نکرده باشند، همکار تامین کننده باید به اصلاح اطلاعات بپردازد و مسافر باید تمامی ضررها را پرداخت کند.


یکی از اتفاق‌هایی که در بلیط‌های لحظه آخری رخ می‌دهد، چارتر کننده می‌تواند به دلیل کنسلی یا نقص فنی؛ زمان پرواز را تغییر دهد. تامین کننده مسئولیتی در قبال تغییر زمان پرواز ندارد.


معمولا بلیط‌های لحظه آخری به دلیل اینکه در آخرین لحظات دچار کاهش قیمت می‌شوند، پرطرفدار هستند. اما مسافران کمی می‌توانند بدون برنامه ریزی با چمدان‌های آماده راهی آسمان‌ها شوند.


بلیط لحظه آخری کیش


م. خ 


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *